Árumánia Webshop Blog

Árumánia Webshop Blog

Veled is megtörténhet - főleg télen!

Miért szereztem be autóskamerát?

2018. január 23. - Károlyi Mihály

Egy nemrégiben történt eseményt mesélünk el Nektek, reméljük hasznosnak találjátok majd!

 

"Történt egy hideg, behavazott téli napon, hogy elindult a család egy hétvégére csúszni egyet léccel, vagy ami nekem jobban megy...szánkóval. A gyerkőc nagy örömére.

Bepakoltunk az autóba a “túléléshez” elengedhetetlen dolgokat.

Laptop, tablet, bluetooth hangfal, kaja, pia...Ja’ és meleg ruha.:)

Szóval elindultunk.

Természetesen az autón volt téligumi és a téli időjárási viszonyoknak megfelelően, minden olyan felszerelés amivel biztonságban elérünk A-ból, B-be.

 

Ez az állítás nem minden autósra volt igaz, de arra akivel az afférunk történt, biztosan nem.

winter-1153664_1920.jpg

A történetem egy eléggé csúszós, az árnyékos helyeken lefagyott meredek hegyoldalon folytatódik, ahol is egy nagy szedán vonóhoroggal ment előttünk láthatóan hátsókerék hajtással.

Amit ugye minden “jóravaló” autós szeret főleg ha egyedül van egy kietlen havas parkolóban. :)

Nem is ezzel volt a probléma, hanem az autón lévő 20%-os nyárigumigarnitúrával.

Az emberünk autója kb. az emelkedő felénél feladta a tapadást és ahogyan azt a Youtube videókon is láthatjuk a baki válogatásokban, elkezdett visszafelé csúszni, egyenesen felém.

Próbáltam tolatni és kitérni előle, (csak mi voltunk az adott útszakaszon) de, hogy a gyerek se ijedjen halálra és elkerülendő a hatalmas pánikot, nem volt más választásom, mint a fékbe állni és várni a koccanást.

Ami be is következett.

A szedán sofőrje a koccanásunk után valahogyan a mi menetirányunkkal ellentétes helyzetbe került és “intelligensen” minden jókívánság nélkül elszelelt.

Én is megfordultam és a hegy alján lévő parkolóban megtaláltam az “urat” aki a barátnőjével akkor már az ebédet fogyasztotta jó étvággyal.

Illendően jó étvágyat kívánva közelebb léptem hozzájuk és megemlítettem az imént (kb. 20 perce) történt kis incidensünket.

Természetesen nem emlékeztek semmire és fennhangon mutogattak az autójuk hátuljára, hogy annak semmi baja.

Tényleg nem volt…

A vonóhorgon nem látszott semmi, ellentétben az én autóm kettétört első lökhárítójával.

Megpróbáltam félrehívni az urat, hogy négyszemközt megbeszélhessük a félreértést, de a válasz annyi volt, hogy ne zaklassam.

Szóval nem volt mit tennem.

A feleségem és a gyermekem előtt nem volt kedvem nagyobb inzultusba keveredni.

A problémát megoldotta volna egy autós kamera, de az pont nem volt nálam.

Legközelebb lesz.

Uff!"

 

1214670_bb_02_fb_eps_1000.jpg

1214670_bb_03_fb_eps_1000.jpg

 

További hasznos autós kiegészítőket találsz itt, weboldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://arumania.blog.hu/api/trackback/id/tr513596789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása